Meditace „Ochranný štít kolem srdce“

shield

Snatam Kaur včera na koncertě doporučovala jako sádhanu meditaci „Ochranný štít kolem srdce“. Je to krásná meditace, často ji používám na lekcích. Níže najdete instrukce k meditaci, které jsou převzaté z knihy „The Mind: Its Projections and Multiple Facets: Yogi Bhajan“.

Meditace pro ochranný štít kolem srdce

Pozice: Pohodlný sed, rovná záda, levá ruka je 10 cm od srdečního centra, dlaň směřuje k tělu. Prsty jsou natažené, ale ne napjaté. Předloktí levé ruky je paralelně s podlahou. Pravá ruka je natažená, hřbet ruky na koleni, prsty spojené v „aktivní“ Gján mudře – ukazováček je stočený pod palcem. Nejedná se o běžnou Gján mudru (spojená špička palce a ukazováčku)!

Oči: Na špičku nosu.

Mantra: Zpívejte mantru Sat Narájen Vahé Guru, Hari Narájen Sat Nam. Krásnou verzi mantry najdete na youtube zde:https://www.youtube.com/watch?v=9uCOLTGcAoE

Čas: 11 minut

Na závěr: Nádech, krátká zádrž a uvolněte pozici. Chvilku zůstaňte sedět a meditujte s otevřeným vědomím, vaše srdeční centrum sladí své pocity s novými hranicemi vašeho já.

Pokud chcete meditaci cvičit jako sádhanu (denní duchovní praxe), tak každý den 11 minut po dobu 40ti dní (nesmí se vynechat jediný den, jinak se počítá od začátku).

Reklamy